Українська версія сайту

Екскурсія до Державного музею авіації України

18-04-2016

Під час екскурсії ліцеїсти мали змогу ознайомитись з унікальними колекціями літаків авіаційних конструкторських бюро О.Антонова, С.Ільюшина, А.Туполєва, О.Яковлєва, Мікояна і Гуревича, П.Сухого та гелікоптерів конструкторських бюро М.Міля і М.Камова. Також учні оглянули рідкісні моделі літаків: МІГ-15УТІ (реактивний навчально-тренувальний винищувач) та Мі-1М (легкий багатоцільовий вертоліт). За унікальністю та величиною колекції (кількістю дослідних і одиничних бортів) Державний музей авіації України є другим серед країн СНД.

Серед представлених зразків, один з найбільших за розміром – перший дослідний екземпляр літака Іл-86, який було створено наприкінці 70-х років ХХ століття з метою розвантаження пасажиропотоків на найбільш напружених лініях Аерофлоту. Цей  пасажирський літак зміг перевозити до 350 пасажирів. У 1981 році на Іл-86 було встановлено 18 світових рекордів. Зараз на регулярних лініях його замінив сучасніший Іл-96.

Другий дослідний та одночасно перший серійний Іл-18 – перший турбогвинтовий літак, створений у СРСР, напрочуд надійний та економічний, за економією палива йому і зараз немає рівних.

Перший серійний Ту-104, що успадкував від свого попередника
(військового бомбардувальника Ту-16) найкращі властивості – перший радянський турбореактивний пасажирський літак, який долав відстань до 3500 км з максимальною швидкістю 950 – 1000 км за годину.

Передсерійний Ту-134 – один з наймасовіших пасажирських літаків для авіаліній малої і середньої протяжності, розроблений на початку 1960-х років, який випускався серійно з 1965 по 1984 рік, у тому числі на Харківському авіаційному виробничому об’єднанні. Ту-134 був сертифікований за міжнародними нормами. Всього було побудовано 852 літака всіх модифікацій: пасажирські, машини спеціального призначення, літаючі лабораторії. Особливістю конструкції цього літака було встановлення двигунів у хвостовій частині фюзеляжу, що значно знижувало шум в салоні порівняно з літаками попередніх поколінь.

Особливу зацікавленість ліцеїстів викликала можливість відвідання пілотських кабін реактивного міжконтинентального пасажирського літака Іл-62 – світового рекордсмена швидкості та дальності польоту, та вертольота Мі-8 – одного з наймасовіших в історії світової авіації гелікоптера. Додаткового колориту справжності експонатів музею додало близьке сусідство діючого аеропорту «Київ» (Жуляни), злітно-посадкова смуга якого знаходиться майже поруч за прозорим парканом. Зліт сучасних сріблястих красенів-літаків у блакитне весняне небо справив незабутнє враження на ліцеїстів.

І.М. Шапошнікова

Н.Л. Скрилова

 

Важливо

Інші навчальні підрозділи

Навчально-наукові інститути:
- №1 (Київська обл., с. Віта Поштова)
- №2 (вул. Ірини Бекешкіної, 3)
- №3 (пл. Солом'янська, 1)
- заочного та дистанційного навчання
Інститути та факультети:
- Інститут підготовки керівних кадрів та підвищення кваліфікації
- Прикарпатський факультет (м. Івано-Франківськ)
Інші навчальні підрозділи:
- Київський центр первинної професійної підготовки "Академія поліції"

Контакти

Поштова адреса:

Пошта НАВС

03151, м.Київ, просп. Повітрофлотський проспект, 53

Електронна пошта:

Email НАВС

(для офіційних документів)
[email protected]

Телефони для довідок:

Телефон НАВС

Чергова частина
телефон/факс
+ 38 (044) 249 09 53

X
X