Рекомендації для виконання домашніх завдань.
31-10-2014Рекомендації
до домашнього завдання
з правознавства
Для I курсу:
Опрацьовуючи параграфи 27-28, вміти:
1) знати та пояснювати поняття правовідносини, об’єкт правовідносин, суб’єкт правовідносин, зміст правовідносин, дієздатність, правоздатність, деліктоздатність, юридичні факти;
2) називати ознаки та елементи правовідносин;
3) називати види правовідносини;
4) порівнювати правоздатність та дієздатність, юридичні дії та події, юридичні та фізичні особи.
Опрацьовуючи параграфи 30-31, вміти:
1) знати та пояснювати поняття джерела (форми) права, правовий звичай, правовий прецедент, нормативно-правовий акт;
2) порівнювати різні види джерел права.
Опрацьовуючи параграфи 32-34, вміти:
1) знати та пояснювати поняття система законодавства, нормативно-правовий акт, закон, підзаконний акт, конституція;
2) визначати спільні риси та відмінності між системою права й системою законодавства, вертикальною та горизонтальною структурою законодавства, нормативними та індивідуальними правовими актами;
3) наводити приклади індивідуальних правових актів, підзаконних нормативно-правових актів, відомих законів України.
Розв'язуючи завдання практичної роботи, визначити:
1) вид правовідносин;
2) склад правовідносин;
3) юридичні факти в конкретній ситуації;
4) визначити правосуб’єктність фізичних та юридичних осіб.
Для IIкурсу:
Опрацьовуючи параграфи 22-25, вміти:
1) знати та пояснювати злочини, які є найбільш тяжкими та небезпечними;
2) порівнювати крадіжку, грабіж, розбій;
3) визначати склад злочинів проти виборчих, трудових та інших прав і свобод людини та громадянина.
Опрацьовуючи параграфи 26-27, вміти:
1) знати і пояснювати поняття кримінальний процес;
2) назвати та охарактеризувати стадії кримінального процесу;
3) визначати та охарактеризувати учасників кримінального процесу;
4) давати визначення досудового слідства та приклади запобіжних заходів.
Опрацьовуючи параграфи 28-29, вміти:
1) визначати особливості кримінальної відповідальності неповнолітніх;
2) назвати види та особливості призначення покарання неповнолітнім;
3) охарактеризувати примусові заходи виховного характеру, які застосовуються до неповнолітніх.
Розв'язуючи юридичні задачі, відповісти на наступні питання:
1) які ознаки злочину?
2) який вид злочину?
3) який склад злочину?
4) яка відповідальність настає?
5) чи є обтяжуючі та пом’якшуючі обставини?
6) яка міра покарання передбачена за вчинення злочину?
7) визначити стадії кримінального процесу в конкретній кримінальній справі.
Викладач правознавства Н.Л.Скрилова
Рекомендації щодо виконання
домашніх завдань із хімії
Перший етап: Робота із заголовком параграфа.
- Ø Прочитайте заголовок.
- Ø Сформулюйте для себе, про що йдеться у тексті.
- Ø Згадайте все, що ви знаєте з цієї теми.
- Ø Поставте запитання, на які (на вашу думку) в тексті можуть бути дані відповіді.
- Ø Спробуйте, наскільки це можливо, дати на них відповіді до прочитання тексту.
Другий етап: Безпосередня робота з текстом.
- Ø Прочитайте текст параграфа. Намагайтесь зрозуміти прочитане.
- Ø Ведіть діалог з автором тексту: в процесі читання ставте запитання та намагайтесь знайти відповіді у матеріалі, який читаєте.
- Ø Звертайте увагу на незрозуміле в тексті, виділяючи незнайомі поняття та вирази.
- Ø Знайдіть пояснення таких термінів у словниках, довідниках або Internet-джерелах.
- Ø Незрозумілим може бути сам зміст тексту. Подумайте, чи не стане текст зрозумілішим, якщо розглянути конкретні приклади.
- Ø Спробуйте знайти такі приклади у тексті параграфа, довідковій літературі або у інших джерелах інформації.
- Ø Читаючи, перевіряйте на вірогідність ваші власні відповіді, сформульовані на початку роботи з текстом параграфа. Порівнюйте їх з відповідями, знайденими у процесі читання тексту.
- Ø Протягом початкового ознайомлення з навчальним матеріалом складіть план, у пунктах якого зазначте основні питання, які розглянуто у параграфі.
Третій етап: Виділяйте головне.
- Ø Прочитайте текст параграфа вдруге, намагаючись виділити головне та другорядне у ньому. Складіть конспект прочитаного.
- Ø Якщо у параграфі є узагальнюючі схеми та таблиці, що відображають суттєві поняття тексту, та взаємозв’язок між цими поняттями, обов’язково накресліть їх у зошиті. З метою кращого розуміння матеріалу, який вивчаєте, ще раз проаналізуйте ці записи.
- Ø У разі відсутності у параграфі таких узагальнень розробіть власні опорні схеми до прочитаного тексту.
- Ø З метою закріплення навчального матеріалу виконайте завдання для самоконтролю, наведені у кінці параграф
- Викладач хімії І.М. Шапочнікова
Рекомендації до домашнього завдання з фізики
для ліцеїстів Iкурсу
Опрацьовуючи 16 – 21, вміти:
- знати та пояснювати поняття механічної взаємодії, сили та видів сил у природі, рівнодійної сили, інертності, інерціальної та неінерціальної систем відліку; наводити приклади механічної взаємодії;
- називати прилади для вимірювання сил у природі;
- знати три закони Ньютона та їх математичні записи, формулювати межі застосування даних законів;
- орієнтуватися у розв’язуванні задач із застосуванням математичного запису I та II законів Ньютона;
Опрацьовуючи 22,23, вміти:
- знати та пояснювати поняття гравітаційної взаємодії, гравітаційної сталої;
- формулювати закон всесвітнього тяжіння та записувати його математичний вигляд;
- знати чому дорівнює гравітаційна стала та її фізичний зміст;
- називати вчених, яким вперше вдалося виміряти числове значення гравітаційної сталої;
- орієнтуватися у розв’язуванні задач із застосуванням математичного запису закону всесвітнього тяжіння;
Опрацьовуючи 24 - 26, вміти:
- знати та пояснювати поняття сили тяжіння, поля тяжіння, центру тяжіння, ваги тіла, перенавантаження і невагомості;
- пояснювати рух тіла під дією сили тяжіння;
- записувати математичний вираз для визначення сили тяжіння;
- пояснювати від чого залежить сила тяжіння;
- називати, що таке коефіцієнт перенавантаження;
Опрацьовуючи 27, вміти:
- знати та пояснювати поняття штучний супутник Землі; перша, друга та третя космічні швидкості;
- пояснювати від чого залежать перша, друга та третя космічні швидкості;
- записувати математичні вирази для знаходження першої, другої та третьої космічної швидкості;
- називати чому дорівнюють перша,друга та третя космічні швидкості;
- наводити приклади штучних супутників Землі, їх класифікацію;
Додатково підготувати доповіді на тему:
- 1. Штучні супутники Землі в наш час.
- 2. Розвиток космонавтики.
Опрацьовуючи 28,29, вміти:
- знати та пояснювати поняття сили реакції опори, сили пружності та сили тертя;
- пояснювати від чого залежать сила реакції опори, сила пружності та сила тертя;
- записувати математичні вирази для знаходження сили реакції опори, сили пружності та сили тертя;
- називати області використання даних сил;
Викладач фізики, інформатики та астрономії Степанюк Л.А.
Рекомендації до домашнього завдання з фізики
для ліцеїстів IIкурсу
Опрацьовуючи 27 – 37, вміти:
- знати та пояснювати поняття сили Ампера, сили Лоренца, діамагнетика, парамагнетика, феромагнетика, правило Ленца, електромагнітної індукції, магнітного потоку, магнітної проникності;
- знати одиниці всіх фізичних величин даного розділу;
- називати межі застосування магнітних матеріалів, принцип роботи електродинамічного мікрофону;
- пояснювати дію магнітного поля на провідник зі струмом, взаємодію провідників зі струмом, магнітні властивості речовини, досліди М.Фарадея,дію магнітного поля на рухомі заряджені частинки;
- записувати математичні вирази для знаходження сили Ампера, сили Лоренца, магнітної проникності, електромагнітної індукції, магнітного потоку;
- формулювати закон електромагнітної індукції та записувати математичний вираз для її знаходження;
Опрацьовуючи 38 -41, вміти:
- знати та пояснювати поняття самоіндукції (її одиницю), енергії магнітного поля, змінного струму;
- записувати математичні вирази для знаходження самоіндукції, енергії магнітного поля, змінного струму;
- називати будову трансформатора;
- пояснювати принцип роботи трансформатора та передачу енергії змінного струму;
Додатково підготувати доповіді на самостійно обрану тему даного розділу(ст.77 - 129)
Викладач фізики, інформатики та астрономії Степанюк Л.А.
Рекомендації до домашнього завдання з астрономії
для ліцеїстів II курсу
Опрацьовуючи 1 – 3, вміти:
- знати що таке астрономія, основні її розділи, небесна сфера,основні точки на небесній сфері, принцип вимірювання часу;
- називати типи календарів;
Готуватися до контрольного тестування по 1 – 3, приклади питань для тестування знаходяться на ст. 13, ст. 20, ст. 29. (підручник «Астрономія 11 клас» М.П. Пришляк)
Опрацьовуючи 4,5, вміти:
- знати та пояснювати закони Кеплера (математичні вирази законів Кеплера), закон всесвітнього тяжіння;
- називати основи зародження космонавтики;
Доповіді на тему:
- Історія створення законів Кеплера.
- Загадки біографії Йоганн Кеплера.
- Міфологія зір.
Викладач фізики, інформатики та астрономії Степанюк Л.А.
Важливо
Інші навчальні підрозділи
- №1 (Київська обл., с. Віта Поштова)
- №2 (вул. Ірини Бекешкіної, 3)
- №3 (пл. Солом'янська, 1)
- заочного та дистанційного навчання
Інститути та факультети:
- Інститут підготовки керівних кадрів та підвищення кваліфікації
- Прикарпатський факультет (м. Івано-Франківськ)
Інші навчальні підрозділи:
- Київський центр первинної професійної підготовки "Академія поліції"
Контакти
Поштова адреса:
03151, м.Київ, просп. Повітрофлотський проспект, 53
Електронна пошта:
(для офіційних документів)
[email protected]
Телефони для довідок:
Чергова частина
телефон/факс
+ 38 (044) 249 09 53