Українська версія сайту

Рекомендації для виконання домашніх завдань.

31-10-2014

Рекомендації

до домашнього завдання

з правознавства

Для курсу:

Опрацьовуючи параграфи 27-28, вміти:

1)     знати та пояснювати поняття правовідносини, об’єкт правовідносин, суб’єкт правовідносин, зміст правовідносин, дієздатність, правоздатність, деліктоздатність, юридичні факти;

2)    називати ознаки та елементи правовідносин;

3)    називати види правовідносини;

4)    порівнювати правоздатність та дієздатність, юридичні дії та події, юридичні та фізичні особи.

Опрацьовуючи параграфи 30-31, вміти:

1)    знати та пояснювати поняття джерела (форми) права, правовий звичай, правовий прецедент, нормативно-правовий акт;

2)    порівнювати  різні види джерел права.

Опрацьовуючи параграфи 32-34, вміти:

1)    знати та пояснювати поняття система законодавства, нормативно-правовий акт, закон, підзаконний акт, конституція;

2)    визначати спільні риси та відмінності між системою права й системою законодавства, вертикальною та горизонтальною структурою законодавства, нормативними та індивідуальними правовими актами;

3)    наводити приклади індивідуальних правових актів, підзаконних нормативно-правових актів, відомих законів України.

Розв'язуючи завдання практичної роботи, визначити:

1)    вид правовідносин;

2)    склад правовідносин;

3)    юридичні факти в конкретній ситуації;

4)    визначити правосуб’єктність фізичних та юридичних осіб.

Для IIкурсу:

Опрацьовуючи параграфи  22-25, вміти:

1)    знати та пояснювати злочини, які є найбільш тяжкими та небезпечними;

2)    порівнювати крадіжку, грабіж, розбій;

3)    визначати склад злочинів проти виборчих, трудових та інших прав і свобод людини та громадянина.

Опрацьовуючи параграфи  26-27, вміти:

1)    знати і пояснювати поняття кримінальний процес;

2)    назвати та охарактеризувати стадії кримінального процесу;

3)    визначати та охарактеризувати учасників кримінального процесу;

4)    давати визначення досудового слідства та приклади запобіжних заходів.

Опрацьовуючи параграфи  28-29, вміти:

1)    визначати особливості кримінальної відповідальності неповнолітніх;

2)    назвати види  та особливості призначення покарання неповнолітнім;

3)    охарактеризувати примусові заходи виховного характеру, які застосовуються до неповнолітніх.

Розв'язуючи юридичні задачі, відповісти на наступні питання:

1)    які ознаки злочину?

2)    який вид злочину?

3)    який склад злочину?

4)    яка відповідальність настає?

5)    чи є обтяжуючі та пом’якшуючі обставини?

6)    яка міра покарання передбачена за вчинення злочину?

7)    визначити стадії кримінального процесу в конкретній кримінальній справі.

 

Викладач правознавства                           Н.Л.Скрилова

Рекомендації щодо виконання
домашніх завдань із хімії

Перший етап: Робота із заголовком параграфа.

  • Ø Прочитайте заголовок.
  • Ø Сформулюйте для себе, про що йдеться у тексті.
  • Ø Згадайте все, що ви знаєте з цієї теми.
  • Ø Поставте запитання, на які (на вашу думку) в тексті можуть бути дані відповіді.
  • Ø Спробуйте, наскільки це можливо, дати на них відповіді до прочитання тексту.

Другий етап: Безпосередня робота з текстом.

  • Ø Прочитайте текст параграфа. Намагайтесь зрозуміти прочитане.
  • Ø Ведіть діалог з автором тексту: в процесі читання ставте запитання та намагайтесь знайти відповіді у матеріалі, який читаєте.
  • Ø Звертайте увагу на незрозуміле в тексті, виділяючи  незнайомі    поняття та  вирази.
  • Ø Знайдіть пояснення таких термінів у словниках, довідниках або Internet-джерелах.
  • Ø Незрозумілим може бути сам зміст тексту. Подумайте,   чи  не  стане  текст  зрозумілішим,  якщо  розглянути  конкретні приклади.
  • Ø Спробуйте знайти такі приклади у тексті параграфа, довідковій літературі або у інших джерелах інформації.
  • Ø Читаючи, перевіряйте на вірогідність ваші власні відповіді, сформульовані на початку роботи з текстом параграфа. Порівнюйте їх з відповідями, знайденими у процесі читання тексту.
  • Ø Протягом початкового ознайомлення з навчальним матеріалом складіть план, у пунктах якого зазначте основні питання, які розглянуто у параграфі.

Третій етап: Виділяйте головне.

  • Ø Прочитайте текст параграфа вдруге, намагаючись виділити головне та другорядне у ньому. Складіть конспект прочитаного.
  • Ø Якщо у параграфі є узагальнюючі схеми та таблиці, що відображають суттєві поняття тексту, та взаємозв’язок між цими поняттями, обов’язково накресліть їх у зошиті. З метою кращого розуміння матеріалу, який вивчаєте, ще раз проаналізуйте ці записи.
  • Ø У разі відсутності у параграфі таких узагальнень розробіть власні опорні схеми до прочитаного тексту.
  • Ø З метою закріплення навчального матеріалу виконайте завдання для самоконтролю, наведені у кінці параграф
  •   Викладач хімії                                                                 І.М. Шапочнікова

Рекомендації до домашнього завдання з фізики

для ліцеїстів Iкурсу

Опрацьовуючи 16 – 21, вміти:

  • знати та пояснювати поняття механічної взаємодії, сили та видів сил у природі, рівнодійної сили, інертності, інерціальної та неінерціальної систем відліку; наводити приклади механічної взаємодії;
  • називати прилади для вимірювання сил у природі;
  • знати три закони Ньютона та їх математичні записи, формулювати межі застосування даних законів;
  • орієнтуватися у розв’язуванні задач із застосуванням математичного запису I та II законів Ньютона;

Опрацьовуючи  22,23, вміти:

  • знати та пояснювати поняття гравітаційної взаємодії, гравітаційної сталої;
  • формулювати закон всесвітнього тяжіння та записувати його математичний вигляд;
  • знати чому дорівнює гравітаційна стала та її фізичний зміст;
  • називати вчених, яким вперше вдалося виміряти числове значення гравітаційної сталої;
  • орієнтуватися у розв’язуванні задач із застосуванням математичного запису закону всесвітнього тяжіння;

Опрацьовуючи  24 - 26, вміти:

  • знати та пояснювати поняття сили тяжіння, поля тяжіння, центру тяжіння, ваги тіла, перенавантаження і невагомості;
  • пояснювати рух тіла під дією сили тяжіння;
  • записувати математичний вираз для визначення сили тяжіння;
  • пояснювати від чого залежить сила тяжіння;
  • називати, що таке коефіцієнт перенавантаження;

Опрацьовуючи  27, вміти:

  • знати та пояснювати поняття штучний супутник Землі; перша, друга та третя космічні швидкості;
  • пояснювати від чого залежать перша, друга та третя космічні швидкості;
  • записувати математичні вирази для знаходження першої, другої та третьої космічної швидкості;
  • називати чому дорівнюють перша,друга та третя космічні швидкості;
  • наводити приклади штучних супутників Землі, їх класифікацію;

Додатково підготувати доповіді на тему:

  1. 1.     Штучні супутники Землі в наш час.
  2. 2.     Розвиток космонавтики.

Опрацьовуючи  28,29, вміти:

  • знати та пояснювати поняття сили реакції опори, сили пружності та сили тертя;
  • пояснювати від чого залежать сила реакції опори, сила пружності та сила тертя;
  • записувати математичні вирази для знаходження сили реакції опори, сили пружності та сили тертя;
  • називати області використання даних сил;

 

Викладач фізики, інформатики та астрономії                            Степанюк Л.А.

 

Рекомендації до домашнього завдання з фізики

для ліцеїстів IIкурсу

Опрацьовуючи 27 – 37, вміти:

  • знати та пояснювати поняття сили Ампера, сили Лоренца, діамагнетика, парамагнетика, феромагнетика, правило Ленца, електромагнітної індукції, магнітного потоку, магнітної проникності;
  • знати одиниці всіх фізичних величин даного розділу;
  • називати межі застосування магнітних матеріалів, принцип роботи електродинамічного мікрофону;
  • пояснювати дію магнітного поля на провідник зі струмом, взаємодію провідників зі струмом, магнітні властивості речовини, досліди М.Фарадея,дію магнітного поля на рухомі заряджені частинки;
  • записувати математичні вирази для знаходження сили Ампера, сили Лоренца, магнітної проникності, електромагнітної індукції, магнітного потоку;
  • формулювати закон електромагнітної індукції та записувати математичний вираз для її знаходження;

Опрацьовуючи  38 -41, вміти:

  • знати та пояснювати поняття самоіндукції (її одиницю), енергії магнітного поля, змінного струму;
  • записувати математичні вирази для знаходження самоіндукції, енергії магнітного поля, змінного струму;
  • називати будову трансформатора;
  • пояснювати принцип роботи трансформатора та передачу енергії змінного струму;

Додатково підготувати доповіді на самостійно обрану тему даного розділу(ст.77 - 129)

 

 

Викладач фізики, інформатики та астрономії                                 Степанюк Л.А.

 

 

Рекомендації до домашнього завдання з астрономії

для ліцеїстів II курсу

Опрацьовуючи 1 – 3, вміти:

  • знати що таке астрономія, основні її розділи, небесна сфера,основні точки на небесній сфері, принцип вимірювання часу;
  • називати типи календарів;

Готуватися до контрольного тестування по  1 – 3, приклади питань для тестування знаходяться на ст. 13, ст. 20, ст. 29. (підручник «Астрономія 11 клас» М.П. Пришляк)

Опрацьовуючи  4,5, вміти:

  • знати та пояснювати закони Кеплера (математичні вирази законів Кеплера), закон всесвітнього тяжіння;
  • називати основи зародження космонавтики;

Доповіді на тему:

  1. Історія створення законів Кеплера.
  2. Загадки біографії Йоганн Кеплера.
  3. Міфологія зір.

 

Викладач фізики, інформатики та астрономії                            Степанюк Л.А.

  

 

 

Важливо

Інші навчальні підрозділи

Навчально-наукові інститути:
- №1 (Київська обл., с. Віта Поштова)
- №2 (вул. Ірини Бекешкіної, 3)
- №3 (пл. Солом'янська, 1)
- заочного та дистанційного навчання
Інститути та факультети:
- Інститут підготовки керівних кадрів та підвищення кваліфікації
- Прикарпатський факультет (м. Івано-Франківськ)
Інші навчальні підрозділи:
- Київський центр первинної професійної підготовки "Академія поліції"

Контакти

Поштова адреса:

Пошта НАВС

03151, м.Київ, просп. Повітрофлотський проспект, 53

Електронна пошта:

Email НАВС

(для офіційних документів)
[email protected]

Телефони для довідок:

Телефон НАВС

Чергова частина
телефон/факс
+ 38 (044) 249 09 53

X
X